کد مطلب: 170958
اجراي طرح همياران بازيافت در چهارمحال و بختياري
طرح همياران بازيافت در فرخ شهر برگزار شد و اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اين شهر از شهردار اين شهر نشان هميار بازيافت دريافت کردند.
تاریخ انتشار : 1395/08/20 09:19:09
نمایش : 1208
طرح همياران بازيافت در فرخ شهر برگزار شد و اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اين شهر از شهردار اين شهر نشان هميار بازيافت دريافت کردند.














به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ با توجه به اينکه کودکان داراي ظرفيت‌ها و استعدادهاي فراواني بوده و مي‌توان از توان اين قشر در فرهنگ‌سازي بهره‌مند شد. طرح همياران بازيافت به صورت پايلوت در شهر فرخ‌شهر از توابع شهرکرد مرکز استان اجرا مي‌شود.

اين طرح که از سوي فرشاد توحيدنيا شهردار فرخ شهر ارائه شده است به صورت مشترک بين شهرداري فرخ‌‌‌شهر و کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اين شهر برگزار خواهد شد.

در مرحله اول اين طرح ۲۰ نفر از اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان فرخ‌شهر حضور خواهند داشت و آموزش‌هاي لازم را از سوي شهردار دريافت خواهند کرد.

براي همياران بازيافت کارت همياري از سوي شهرداري فرخ‌شهر صادر شده و همياران در راستاي آگاه‌سازي شهروندان از اهميت و نحوه بازيافت زباله و اشياء دورريختني، فعاليت خواهند داشت.

در راستاي اجراي اين طرح فرشاد توحيد نيا شهردار فرخ شهر در ميان کودکان و نوجوانان کانون حضور يافته و با تبيين اين طرح براي اين قشر به ۲۰ کودک نشان هميار بازيافت و هديه اعطا کرد.

طرح هميار بازيافت اولين طرح در راستاي آموزش و اطلاع‌رساني جهت بالا بردن سطح دانش و اگاهي جمعي در راستاي مديريت پايدار مواد زايد جامد و بازيافت هر چه بيشتر مواد با ارزش از زباله از طريق مصرف كمتر انرژي و كاهش آثار مخرب زيست محيطي در استان محسوب مي شود که از سوي شهردار فرخ شهر ارائه و در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اين شهر به صورت پايلوت اجرا مي شود.

گفتني است عضويت در اين طرح محدوديتي ندارد و کودکان و نوجوانان علاقه مند مي توانند به عنوان هميار بازيافت در فرهنگ سازي اين امر کمک کنند و محافظان محيط زيست باشند.

انتهاي پيام/570ه/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg